سیگار


سیگار, تنها همدم تنهایی هایم , سیگار تنها وجود زندگیم , سیگار تنها دلتنگیم, سیگار تنها کسی است که با عمر کوتاهش درد دلم را میشنود.

سیگار سیگار سیگار

میبینی ,واقعا میبینی که این شی کم ارزش چگونه با رفتنت جایت را گرفته

میبینی چگونه با دودش تمام خاطراتمان را زنده میکند

میبینی که آمده و بر جایی نشسته که قبلا لبهایت را آنجا میگذاشتی

میبینی دستان من که همیشه جای دست گرمت بود چگونه با رعشه این شی مضحک را در خودش میفشارد

میبینی آغوشم که همیشه بوی عطر تورا میداد مدت هاست که جز بوی سیگار هیچ عطری را به خودش نگرفته

میبینی با رفتنت مانند آن سیگار عمر من را هم کوتاه کردی

میبینی بعد از رفتنت موهایم دارد همرنگ آن خاکستر میشود

میبینی چقدر جایت در زندگیم خالیست

آخر تا کی باید نبودنت را تحمل کنم

تا کی بجای تو عکست باید همنشین من شود

میدانم تو دیگر برنمیگردی واین من هستم که مدت هاست روز شماری میکنم مانند خاکستر آن سیگار بشوم تا بار دیگر تورا در آغوشم بگیرم

منتظرم تا بادی بیاید و من را هم همراه سیگار نیمسوخته ام ببرد

ای زیبا ترین خاطره من دیدنت را سخت مشتاقم

محمدرضا


 



نظرات شما عزیزان:

مثل بید
ساعت15:13---26 بهمن 1392
دود ، سیگار ، چای
دود ، چای ، سیگار
من ، دود ، چای
دود ، من توی چای تو دست و پای می زنم
دود ، قرص ، سیگار
تو خیلی وقت است مرا به بهانه ی چای ات خفه کرده ای !


legend
ساعت22:55---30 خرداد 1392
سلام مرسی که وبلاگ ام سر زدی قرار بود ادرس وبلاگ جدیدتو واسم بذاری ولی نذاشتی منظرتم یا حداقل تو همین وب قدیمی ات بذار

فاطمه
ساعت22:47---4 دی 1391
سلام
مرسی لینکم کردی
منم شما رو لینک کردم.
بازم بهم سر بزن.فعلا...


نسترن
ساعت14:12---29 آذر 1391
بزرگترین عبادت
لبخند به پسرک کفاشی است
که نان آور خانه است
که به جای کیف قاپی
کفش آدم های پولداری را برق می زند . . .


م ی ن ا
ساعت20:21---28 آذر 1391
سلام عزیز وب جالبی داری به منم سر بزنی خوشحال میشم@};

نسترن
ساعت19:55---26 آذر 1391
شرمنده که کمتر بهتون سر میزنم...
آخه امتحانات و کنکور و... وقتمو زیاد گرفته...



نسترن
ساعت19:36---26 آذر 1391
پس از اَفرینش اَدم خدا گفت به او: نازنینم اَدم....

با تو رازی دارم !..

اندکی پیشتر اَی ..

اَدم اَرام و نجیب ، اَمد پیش !!.

... زیر چشمی به خدا می نگریست !..

محو لبخند غم آلود خدا ! .. دلش انگار گریست .

نازنینم اَدم!!. قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید !!!..

یاد من باش ... که بس تنهایم !!.

بغض آدم ترکید ، .. گونه هایش لرزید !!

به خدا گفت :

من به اندازه ی ....

من به اندازه ی گلهای بهشت .....نه ...

به اندازه عرش ..نه ....نه

من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، .. دوستدارت هستم !!

اَدم ،.. کوله اش را بر داشت

خسته و سخت قدم بر می داشت !...

راهی ظلمت پر شور زمین ..

طفلکی بنده غمگین اَدم!..

در میان لحظه ی جانکاه ، هبوط ...

زیر لبهای خدا باز شنید ،...

نازنینم اَدم !... نه به اندازه ی تنهایی من ...

نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت !...

که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش !!!

نازنینم اَدم .... نبری از یادم ...


Ghazal
ساعت19:34---25 آذر 1391
mer30

Ghazal
ساعت19:34---25 آذر 1391
mer30

Ghazal
ساعت19:33---25 آذر 1391
mer30

تارا
ساعت17:29---25 آذر 1391
سلام آپم.....!
خوشحال میشم بیای و نظر بذاری.....!


nima
ساعت15:30---25 آذر 1391
به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی





اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی





پیشاپیش یلدات مبارک

آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــم


saman
ساعت12:01---25 آذر 1391
salam azizam az inke inghaaaaaaad 2r umadam bebakhsh amal karde budam halo ruze 2rosto hesabi nadashtam bebakhsh dadashito...

erfan
ساعت22:30---24 آذر 1391
بگذارسکوت قانون زندگی من باشد وقتی واژه ها درد را نمیفهمند

آرزو
ساعت17:38---24 آذر 1391
خواهش میکنم عزیزم امیدوارم تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم.

♥...گل پسر...♥
ساعت14:59---24 آذر 1391
جدی؟؟ خوشحالم که برات تنوع داشت...

♥...گل پسر...♥
ساعت14:40---24 آذر 1391
سیلام
خوبی؟؟
بروزما...
زود بیا که منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By BlackSkin :.